Friday, September 7, 2012

Accounting Appreciation Night

Assalammualaikum..

please dont ask me kenapa dah lama tak update blog(bajet artis je ada orang baca blog kau). haha, btw belum terlambat kot nak wish Selamat Hari Raya.

last week 29 Ogos 2012 telah berlangsungnya Accounting Appreciation Night(AAP).. aku sebagai student yang last sem nie dapat lah tiket free..hewhew..seingat aku setiap sem bila pergi dinner memang free je..maklumlah orang penting..haha(evil laught)..tapi pergi as student biasa sangat lah best, bila berkumpul makan malam bersama kawan2 satu batch.lepas tu buat persembahan sama-sama. such a beatiful memory sebelum nak meninggalkan zaman diploma. the best part bila aku dapat Anugerah Pelajar Lelaki Terbaik Semester Akhir. Alhamdulillah. semoga kejayaan ini dapat menaikkan semangat untuk terus maju. walaupun aku rasa tak berapa nak layak je..huhu
btw nie ada beberapa keping gambar kenangan sepanjang Accounting Appreciation Night

bersama Ketua Kursus Miss Henny

batch kami

masih terharu bila tengok gambar nie
bila ingat balik apa yang Prof Madya Hj Nawawi pesan kat aku masa die peluk aku sangat2 menyentuh hati..
"harapan besar kepada awak, tahniah, teruskan menjadi teladan"..nasib baik tak menitik air mata
-lepas nie berhempas pulas untuk final exam..

Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment