Friday, February 24, 2012

ACC APRECIATION NIGHT terakhirku

ASSALAMMUALAIKUM...

apa kabar semua.. dah lama rasanya x mengarut dalam blog kesayanganku ini..hakikatnya, aku tersangatlah sibuk dengan all that TEST2, common test, assignment, Forum.. nak buat cam ne, dh nama pun student.. so, today nak story pasal ACCOUNTING APPRECIATION NIGHT atau Dinner Diploma Perakaunan( saje je nak bagi gempak kan).. salah satu aktiviti wajib setiap sem.. dan ini juga kali terakhir aku menghandle kan diri dalam dinner..seriusly dalam banyak2 event menguruskan Dinner adalah sangat penat, leceh, tension, stress..cukuplah segala rempah ratusnya..

pada 20/02/12 nombor yang boleh dikatakan cantik jugak, berlangsungnya ACCOUNTING APPRECIATION NIGHT(AAN)..seriusly this sem aku nak buat dinner nie sangat best dan menjadi memori terindah untuk semua yang datang.. berbekalkan tenaga 4 kerat 27 orang exco2 PERSIDA akhirnya AAN berjaya dilaksanakan dengan JAYANYA..dari bahagian makanan, persembahan, dekorasi, protokol, promosi dan fasiliti semuanya telah bekerja dengan bersungguh-sungguh untuk menjayakan AAN ini..penat lelah dan pengorbanan masa amat berbaloi untuk mereka..at last REKTOR UiTM JOHOR Prof Madya Dr Omar b Samat mengucapka WELL DONE kpd kami...untuk pengetahuan, dari 17-19/02/12 semua student DIA terlibat dengan COMMON TEST...jadi masa sangat terhad untuk melaksanakan tugas disaat-saat akhir..oh yeah..hakikatnya kami tak mintak bayaran untuk tugas yang diberikan..tapi kami berpuas hati jika yang hadir pada malam itu berpuas hati dengan apa yang dilakukan..

bagi aku, aku sangat berpuas hati..seriusly smpai hari nie aku boleh ingat every single bende yang berlaku dalam Dewan Seri Temenggong pada malam tue..dari persembahan sehinggalah kepada gimik..semuanya masih dalam kepala..untuk dinner terakhir yang aku handle, aku SANGAT BERPUAS HATI.. dari part2 hingga part 5 aku handle dinner..this is dinner yang balik awal giler..haha..thank 2 caterer jugak yang banyak membantu..kitorg amik CATERER MAWADDAH..orang Segamat jugak..

at last, a big thankz 2 all exco yang menjayakan AAN semester ini, juga kepada semua yang terlibat dalam menjayakan AAN..u guys rawk..

gambar dibawah atas ihsan MOHD KHALIS BIN OTHMAN

persiapan akhir sebelum dinner

exco yang x ketinggalan berVINTAGE

at night, dewan telah bersedia

tengah discuss psl perjalanan majlis

ala2 majlis anugerah besar

No comments:

Post a Comment