Wednesday, October 26, 2011

Segmen Mari Kenali Saya dan Blog Saya

Assalammualaikum...

this is my first tyme join sebarang segmen sepanjang hidup aku berblog nie..ehh..ooo...yelah..knp x percaye..cbe tgok entry2 aku yg lps..aku mmg x pernah nk msuk apa2 segmen...tp segmen nie, cam tertarik,menarik kau memang the bomb..haha..nk tau lagi lanjut meh lah g blog si empunya diri..Taufiq Nazli
nak join klik je kat banner bwh nie


pasal diri saya...nama diberi dulu kini dan selamanya adalah Muhammad Zul Fahmi bin Aziz...berumur 20 tahun...skang nie tgh studi Diploma In Accountancy kat UiTM Shah Alam..ceh berangan...sbnrnye kat UiTM Johor Kampus Segamat..
sekarang tyme nk citer psl my blog..blog x semart aku nie nie sememangnye cincai2 je...x spesifik..tapi all yg aku tulis is pengalaman, n a bit information yg aku rase bergune utk readers...masalahnye ader ke readers..hehe...dh lah kot...hope semua blogger dpt jointhis segmen..

No comments:

Post a Comment