Sunday, August 28, 2011

SELAMAT HARI RAYA

ASSALAMMUALAIKUM...

29 RAMADHAN-suasana hari raya yang semakin memuncak...walaupun pengumuman tarikh hari raya blum diumumkan lagi oleh pakcik yang menyimpan mohor besar raja2 2...tp xcited nk raya 2 tetap ada...ad yang dh rebus ketupat,masak rendang juge kemas rumah pasang langsir...bak kata pepatah aku kalau lah manusia ada sepuluh tangan mmg kompon x menang tangan..eh ye je..haha..sukatilah..yelah rayakan setahun sekali je...biar penat hari nie..tp esok gembiranya bukan main lagi..haha..

so, pada kesempatan nie nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada mak ayah tercinta, adik saya, seluruh keluarga saya, mak cik2 pak cik2, sepupu sepapat, kawan2 yang jauh dan dekat, kawan2 sekolah(SKKB,STK,SMKTHO), kawan2 UiTM Segamat, ex-roomate, roomate, ex-wingmate, classmate, exco2 PERSIDA, blogger, juga kepada seluruh rakyat Malaysia...saya MUHAMMAD ZUL FAHMI ingin memohon AMPUN dan MAAF jika ad terkasar bahasa,terlanjur bicara, x kena dimata, ada yag termengumpat dn sebagainya yang boleh menyebabkan hati nurani anda tersentap,terhiris atau terkecil...saya sekali lagi di bulan yang mulia ini MEMOHON AMPUN dan MAAF dari hujung rambut yang dh x berapa nk panjang nie hingga hujung jari kaki...

semoga SYAWAL yang akan tiba membawa bersama kegembiraan,kesenangan dan kedamaian dalam diri kita semua...akhir kata SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN..

No comments:

Post a Comment