Wednesday, June 1, 2011

kisah junior

haha...minggu fisrt kat UiTM johor nie...mcm2 benda kna buat...but pling best tgok lah dak2 junior nie...
tgok dorg teringat mse aku mle2 masuk kampus...sgt2 skema...huhu
antara yang dak2 part one nie buat mengembalikan igtn aku mse part one

ABANG
haha...pling klaka kot...dulu aq pggil senior abg...padahal x tau pun umor dorg brp...sat g umo sme je ngan aku...haha..kelakar...skang aku plak yg dibantainye pgl abg..sgt2 dh rse mcm tue...

SOALAN
ha...biasalh budak2 bru mcm2 soklan yg dorg tnye...boleh pkai cam nie x...kedai mkn kat ne...msuk klas kna wat pe...ptptn cam ner...lecturer cam ner...senior jahat ke x...huh...penat nk jawab...mau memakan mase gak lah...dulu pown sme jerk...mule2 msuk blurr je...x tau p2...

MATRIK KAD
nie pling best...selalunya junior2 nie semngat giler pkai matrik kad x kire mse...x kire waktu...mlm pown dibantainye pkai...haha...sgt2 skema..kelakar pown ad...sbb senior slalunye x pkai matrik kad walaupun pegi kelas...tp aku igt mse part 1....mse uh g outing...pnye semangat kwn aku nie pakai matrik kad smpai mauk KFC...haha...aq pown x pasan...klaka giler

CARI BANGUNAN
mse hari Ahad petang mse aq ngan kwn2 aq duk kat LT sje2 borak2...nmpak lah dak2 junior nie cari kelas dorg kat ne...ad 2 smpai berpeluh-peluh...cm xplorace je aku tgok...semangat bukan main...ad yg tnye ktorg lh...huhu...dulu aku x kisah pown...main lenjan je...haha

AWAL G KELAS
dak2 part1 nie biasanya awl giler g kelas...x yah citer r...kalu first day hari isnin 2 kul 6.30 dh siap pkai bju formal...aku bru je bgun tido...haha..punyelah semangat...

haha..nie antara yg meningatkan aku lagi mse mle2 kat uitm nie...sgt2 melucukan..

No comments:

Post a Comment